Byss.pl dla Original Source

Agencja interaktywna byss.pl wygrała zorganizowany przez PZ Cussons przetarg na opracowanie strategii oraz obsługę marketingową produktów Original Source w internecie.

km
km
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

W ramach zawartej umowy stworzona została koncepcja kreatywną kampanii wspierającej wprowadzenie nowych kosmetyków na rynek. Wykonany został serwis www.originalsource.pl, a także opracowany selling-line marki - "Nie Zawiera Rutyny".

Na bramce serwisu produktowego dedykowanego marce Original Source został zamieszczony specjalny test, który weryfikuje poziom rutyny użytkownika – jeśli jest on zbyt wysoki, użytkownik nie zostanie wpuszczony na stronę.

Z poziomu strony głównej można zapoznać się z wybranymi produktami Original Source, które zaprezentowane zostały na kolażach przedstawiających na pierwszym planie aktywnych ludzi oddających się swym nierutynowym pasjom.

grafika

W ramach poszczególnych sekcji serwisu można m.in. wskazać swój ulubiony produkt poprzez głosowanie w zabawie "Hate or love" oraz spróbować swoich sił w grze nawiązującej do miejskich zawodów rowerowych "Alley cat".

grafika

Strategia obecności marki online zakłada również wykorzystanie kanału social media – przygotowany został fanpage na portalu Facebook.

Kosmetyki Original Source są dostępne od 1 kwietnia w drogeriach Rossmann. Kampania reklamowa wprowadzająca markę na rynek trwa obecnie w internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy zeddigital.pl.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Nie było zniesławienia. Krzysztof Rutkowski przegrał w sądzie z naczelnym Gońca

Nie było zniesławienia. Krzysztof Rutkowski przegrał w sądzie z naczelnym Gońca