Canal+ dodaje emocji (wideo)

Ruszyła najnowsza kampania reklamowa Canal+. Ma ona na celu podkreślenie i wzmocnienie wizerunku stacji jako kanału premium o najbogatszej na rynku ofercie sportowo-filmowej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Działania promują premiery hitów filmowych: „Avatara” i „Nine-Dziewięć” oraz ofertę sportową, na którą składają się piłkarskie ligi europejskie.

 

Akcja obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, TVN 24, Polsat, TV4, Animal Planete, Discovery Channel, ale kino!, Planete, Kuchnia.tv i Domo.tv), radio (m.in. Radiuo ZET, RMF FM, Radio Eska) oraz prasę i najpopularniejsze portale internetowe.

 

Kampanię, która potrwa do końca lutego br., przygotowała agencja Change Communications. Media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych