Biblioteka Movies Fun zastąpiła Paramount Play na platformie Canal+

Użytkownicy usług Canal+ online i nc+ Go nie mogą już korzystać z biblioteki wideo na żądanie Paramount Play. Zastąpiła ją biblioteka Movies Fun, w której są dostępne treści rozrywkowe ViacomCBS i filmy od różnych wytwórni.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
Biblioteka Movies Fun zastąpiła Paramount Play na platformie Canal+

Z zapytaniem o przyczynę zmian zwróciliśmy się do ViacomCBS.

- ViacomCBS współpracuje z Canal+ w obszarze dystrybucji treści, jednak w tym konkretnym przypadku pytanie dotyczy brandingu pakietów Canal+, więc wielka prośba, by skontaktować się z biurem prasowym naszego partnera i dopytać o szczegóły - informuje portal Wirtualnemedia.pl Agnieszka Odachowska, communication manager w ViacomCBS. Biuro prasowe Canal+ nie odpowiada na nasze pytania dotyczące przyczyn rebrandingu biblioteki.

Przyczyną start platformy SkyShowtime?

Zmiana nazwy może mieć związek z planami ViacomCBS odnośnie europejskiego rynku. W 2022 roku ma bowiem zadebiutować platforma streamingowa SkyShowtime. Zaoferuje treści m.in. od Sky, NBCUniversal, Universal Pictures, Paramount Pictures, Paramount+, Nickelodeon, Showtime i Peacock. Niewykluczone, że z tego powodu biblioteka Paramount Play musi zostać „wygaszona” na polskim rynku. Disney+ przed wejściem na kolejne rynki zamykał w poszczególnych krajach wybrane kanały tematyczne.

Oferta Movies Fun

W bibliotece Movies Fun można znaleźć nieco starsze filmy fabularne różnych wytwórni, m.in. 20th Century Fox, Universal Pictures czy pozycje dystrybuowane przez Kino Świat. To na przykład „We krwi”, „Halloween 2”, „Coś”, „Kamerdyner”, „Pogrzebani”. Nie brakuje produkcji rozrywkowych, które powstały na potrzeby polskiego oddziału MTV. Są wśród nich „Warsaw Shore” czy „Teen Mom Poland”.

Niewykluczone, że w związku z pracami nad platformą SkyShowtime zewnętrzni partnerzy mogą oferować jedynie takie treści. Biblioteki również należących do ViacomCBS kanałów Comedy Central i Polsat Comedy Central Family w Canal+ online nie zawierają od niedawna żadnych seriali, ani innych treści.

Rosną przychody Canal+

Pod koniec I półrocza 2021 roku Canal+ miał 22,1 mln abonentów, w tym 8,9 mln w samej Francji. W analogicznym okresie ub.r. abonentów było 20,4 mln. Przychody z działalności telewizyjnej we Francji wzrosły o 1,7 proc. Z kolei na zagranicznych rynkach, gdzie Canal+ jest dostępny o 4,4 proc. Przyczynił się do tego wzrost liczby abonentów. W ciągu całego roku przybyło ich 1,4 mln.

Zyski Canal+ poprawiły się w porównaniu z I półroczem ub.r. EBITDA wzrosła z 300 do 330 mln euro. Ostatnie wyniki dotyczące kondycji spółki nad Wisłą pochodzą sprzed roku. Wówczas Canal+ miał 2,37 mln zł klientów bezpośrednich (0,3 proc. więcej niż rok wcześniej), czyli korzystających z Platformy Canal+, oferty telekomunikacyjnej, serwisów VoD i jej pakietów na platformie Player należącej do TVN Grupy Discovery.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych