Carlsberg na falach Zetki

Od 17 sierpnia na falach Radia Zet płynie nowy spot radiowy Carlsberga

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Codziennie po godzinie 20, przez najbliższe tygodnie, 30-sekundowy spot zachęcać będzie słuchaczy "Zetki" do wzięcia udziału w tegorocznej promocji piwa Carlsberg.

Radiowa reklamówka jest ściśle związana z letnią kampanią piwa Paszport do świata Carlsberga. Nawiązuje do emitowanego w TVP1, TVP2 i TVN filmu reklamowego "Metro" - w tle Joey Ramone i jego oryginalne wykonanie piosenki What a wonderfull world, a także pozdrowienia wypowiadane w wielu językach, podkreślające międzynarodowy charakter Carlsberga - piwa przeznaczonego dla ludzi ceniących przyjaźń, tolerancję, otwartych na inne kultury.

Spot radiowy emitowany na antenie "Zetki" to nie tylko zaproszenie do udziału w atrakcyjnej promocji Carlsberga. Konwencja reklamówki, jej atmosfera, perfekcyjnie dobrana muzyka to elementy konsekwentnie wzmacniające wizerunek Carlsberga - marki opartej na wartościach przyjaźni, wolności i tolerancji - mówi Anna Rogalska - Marketing Manager Marek Ogólnopolskich w Grupie Carlsberg-Okocim. Jesteśmy pewni, że wszystkie działania związane z letnią promocją Carlsberga: reklama telewizyjna, kampania BTL oraz spot radiowy na falach Radia Zet przyczynią się do powtórzenia ubiegłorocznego sukcesu Carlsberga na naszym rynku oraz umocnią jego pozycję w segmencie piw super premium - dodaje Marcin Sędziak - Junior Brand Manager Marki Carlsberg.

Kreację i realizację spotu powierzono agencji Saatchi & Saatchi Warszawa. Za zakup mediów odpowiedzialna była agencja Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"