Carlsberg postawił na Ciszewski Public Relations

Agencja Ciszewski Public Relations wygrała przetarg na obsługę wszystkich marek z portfolio Carlsberg. Umowa została podpisana na dwa lata.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Do zadań agencji należy przygotowanie i realizacja strategii komunikacji Carlsberg dotyczącej Euro 2012 oraz działania z zakresu Brand PR, CSR oraz komunikacji kryzysowej dla marek: Carlsberg, Kasztelan, Okocim, Piast, Bosman, Harnaś oraz Karmi.

Obsługę marek z portfolio Carlsberg Polska zajmie się sześcioosobowy zespół kierowany przez Zofię Bugajną. Umowa została podpisana na dwa lata.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni
Materiał reklamowy

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI