„CD Action” liderem sprzedaży pism komputerowych. „PC World” o 31 proc. w dół

W październiku ub.r. na pozycji lidera wśród magazynów komputerowych i o grach umocnił się „CD Action”, który zanotował największy wzrost sprzedaży ogółem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „Komputer Świat”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„CD Action” liderem sprzedaży pism komputerowych. „PC World” o 31 proc. w dół
Shutterstock.com

Sprzedaż ogółem poświęconego grom magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2013 roku wyniosła 90 857 egz., czyli o 27,54 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce zajął komputerowy magazyn „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 69 138 egz., po wzroście o 1,40 proc.

Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w październiku ub.r. zmalał o 6,96 proc. do 43 299 egz.

Z kolei najwięcej stracił plasujący się na czwartej pozycji „PC World” (IDG Poland). Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem o 31,19 proc. i wyniosła 18 217 egz.

W październiku 2013 roku w porównaniu do września 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 59,13 proc.) pochwalić się mógł „Komputer Świat”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „CD Action” - było to 10,22 proc.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały