„CD Action” zwiększa przewagę, w dół „PC Format”, „Komputer Świat” i „Chip”

W lipcu 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach umocnił się „CD Action”, który odnotował jedyny wzrost w zestawieniu. Reszta pism odnotowała spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Chip”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„CD Action” zwiększa przewagę, w dół „PC Format”, „Komputer Świat” i „Chip”

Sprzedaż ogółem magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2015 roku wyniosła 86 548 egz., czyli o 22,86 proc. więcej niż w lipcu 2014 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą pozycję zajął „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 46 168 egz., po spadku o 21,64 proc.

Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w analizowanym miesiącu zmniejszył się o 11,77 proc. do 31 245 egz.

Najsłabiej zaś wypadł „Chip” (Grupa Burda), który zajął miejsce czwarte - ostatnie. Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmalała najbardziej w zestawieniu, bowiem o 27,58 proc. i wyniosła 10 292 egz.

W lipcu 2015 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie pisma zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał tutaj „CD Action” - było to 33,74 proc.

 

 

 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały