"Przedmiotem umowy jest m. in. sprzedaż przez Elterix na rzeczCenterNet:1) praw ochronnych znaku towarowego "telepin",2) praw do oznaczenia:- słownego zawierającego nazwę "i_telepin",- słowno-graficznego "telepin VoIP,- słowno-graficznego "telepin mobi",3) autorskich praw majątkowych do projektów i materiałówdotyczących Kart Telepin,4) autorskich praw majątkowych do strony internetowej www.telepin.pl oraz www.telepin.mobi5) prawa do zarejestrowanych przez Elterix domen internetowychwww.telepin.pl oraz www.telepin.mobi" - czytamy wkomunikacie.
CenterNet poinformował, że celem zawarcia umowy jest przejęciemarki Telepin oraz jej dynamiczny rozwój.
"Model biznesowy CenterNet pozwala na rozwój usług związanych zmarką 'Telepin'. Umowa stanowi kolejny krok w realizacji strategiiCenterNet zmierzającej do rozbudowy i umacniania kompetencji nowegoinfrastrukturalnego operatora komórkowego w Polsce, a wszczególności dostarczania sprofilowanych usług do wybranychspołeczności" - czytamy także.

W sierpniu prezes Mediatela Marcin Kubit poinformował, że spółkanie będzie rozwijać swojego projektu MVNO (wirtualny operatortelefonii komórkowej) działającego pod marką telepin. Wyjaśniłwtedy, że Mediatel nie będzie inwestować w rozwój tego projektu,ale nadal miała obsługiwać ok. 4 tys. jego stałych klientów, co wpraktyce oznaczało m.in., że przestaje sprzedawać zestawy startowe,ale nadal oferuje doładowania.
Mediatel oferował usługę pre-paid adresowaną głównie doemigrantów i osób wykonujących dużą liczbę połączeń zagranicznych.W maju zeszłego roku, kiedy spółka informowała o planachuruchomienia projektu informowano, że liczy na pozyskanie 20-30tys. stałych klientów.
CenterNet rozpoczął świadczenie usług komercyjnych zwykorzystaniem przyznanej częstotliwości 30 maja 2009 roku. Jestm.in. operator marki "wRodzinie".










