Chapter1 zajmie się obsługą marki York

Agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 wygrała przetarg na obsługę na polskim rynku kampanii launchowej domowych pomp ciepła marki York, należącej do amerykańskiego koncernu Johnson Controls.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Chapter1 zajmie się obsługą marki York

Agencja przygotuje dla klienta launchową kampanię reklamową domowych pomp ciepła marki York - pierwsza jej fala planowana jest na wiosnę, a druga będzie przeprowadzona jesienią.

Działania marketingowe obejmą obszary takie jak: telewizja, digital, influencer marketing i content marketing.

- Zdecydowaliśmy się na Chapter1, ponieważ agencja zaprezentowała nam bardzo ciekawe propozycje kreatywne, unikalne podejście oraz odważną ideę. Zaproponowana przez agencję strategia i jej konkretne implementacje, świetnie wpasowują się w naszą wizję działań, związanych z launchem domowych pomp ciepła marki YORK na polskim rynku - mówi Joanna Guderczyk, szef działu marketingu HBH, dystrybutora produktów marki York na polskim rynku, z którą agencja Chapter1 podpisała umowę o współpracy.

Umowa została podpisana na współpracę do końca 2023 r., z możliwością jej przedłużenia.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"