ROZWIŃ

Chapter1 zajmie się obsługą marki York

Agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 wygrała przetarg na obsługę na polskim rynku kampanii launchowej domowych pomp ciepła marki York, należącej do amerykańskiego koncernu Johnson Controls.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Chapter1 zajmie się obsługą marki York

Agencja przygotuje dla klienta launchową kampanię reklamową domowych pomp ciepła marki York - pierwsza jej fala planowana jest na wiosnę, a druga będzie przeprowadzona jesienią.

Działania marketingowe obejmą obszary takie jak: telewizja, digital, influencer marketing i content marketing.

- Zdecydowaliśmy się na Chapter1, ponieważ agencja zaprezentowała nam bardzo ciekawe propozycje kreatywne, unikalne podejście oraz odważną ideę. Zaproponowana przez agencję strategia i jej konkretne implementacje, świetnie wpasowują się w naszą wizję działań, związanych z launchem domowych pomp ciepła marki YORK na polskim rynku - mówi Joanna Guderczyk, szef działu marketingu HBH, dystrybutora produktów marki York na polskim rynku, z którą agencja Chapter1 podpisała umowę o współpracy.

Umowa została podpisana na współpracę do końca 2023 r., z możliwością jej przedłużenia.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google zmienia Discovera. Nowe możliwości dla wydawców

Google zmienia Discovera. Nowe możliwości dla wydawców

Radomir Wit z nowym podcastem. Wyłącznie w TVN24+

Radomir Wit z nowym podcastem. Wyłącznie w TVN24+

Fake newsy w Polsce najczęściej bazują na obrazach

Fake newsy w Polsce najczęściej bazują na obrazach

"Awantura o kasę" nadal hitem Polsatu

"Awantura o kasę" nadal hitem Polsatu

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Ilu widzów ma nowy sezon "Top Model"?

Ilu widzów ma nowy sezon "Top Model"?