Chromatique dla marki E

W czerwcu wystartowała kolejna aktywacja konsumencka organizowana przez markę E. To kontynuacja zeszłorocznej akcji, której celem jest wspieranie rodziców w angażowaniu dzieci w obowiązki domowe.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Chromatique dla marki E
fot. materiały prasowe

W ramach współpracy marki E z agencją Chromatique powstała druga edycja kampanii, tym razem akcja ruszyła pod hasłem “Letnie pranie to rodzinne zadanie” i jej celem jest zachęcenie rodziców do tego, aby ich pociechy zaangażowały się w domowe obowiązki poprzez zabawę.

Chromatique przygotował koncept loterii, materiały POS, do e-commerce, projekt strony internetowej i szerokozasięgowe materiały edukacyjne. Wśród materiałów dydaktycznych dla najmłodszych znajduje się e-book, tablica motywacyjna, wycinanki i kolorowanki, a także audiobajka, którą można pobrać na stronie Rodzinne Pranie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych