Clear Channel zapowiada inwestycje w sieć SuperNet 6x3

Clear Channel Poland kontynuuje inwestycje w segment 18m2. Do końca2008 roku firma planuje zwiększyć liczbę nośników SuperNet 6x3 do2200.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W dwa lata po wprowadzeniu na rynek sieć liczy 1700powierzchni.

W 2007 roku firma zanotowała 60% wzrost liczby kampanii zudziałem nośnika SuperNet 6x3 w stosunku do 2006 roku. W ciągusamego trzeciego kwartału 2007 roku udziały SuperNet 6x3 wzrosły o83%, podczas gdy cały segment odnotował wzrost o 20%.

"Wzrost ten jest zgodny z naszą strategią zakładającą rozbudowęoferty w segmencie premium i super premium. Sukces SuperNet 6x3 niebyłby możliwy bez naszych klientów. O jakości naszej sieci świadczyfakt, że reklamodawcy w coraz większym stopniu wykorzystują siećSuperNet 6x3 do budowania wizerunku i promocji swoich produktów." -dodaje Agnieszka Zawistowska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny