ROZWIŃ

CNN z Philipsem

Telewizja CNN International podpisała umowę sponsorską z firmąPhilips.

km
km
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

W ramach tej umowy Philips będzie sponsorem pierwszego stałegopasma programowego o tematyce zdrowotnej na antenie CNNInternational - informuje serwis Brand Republic.

Umowa będzie obowiązywać do końca przyszłego roku, a wspomnianepasmo zostanie uruchomione jeszcze w tym tygodniu i będą mogli jeoglądać widzowie CNN w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce orazw USA.

Philips zamierza wykorzystać tą platformę do promowania wtelewizji, internecie i w przestrzeni mobilnej swojej wizji"prostoty" wokół nowej comiesięcznej koncepcji o nazwie VitalSigns.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background
Komentarze (0)
HTC
7 lat temu

Antypatyczny odstręczający człowiek, niestety. Gdy pojawił się w TVN na Sylwestrze, nie wytrzymałem i przełączyłem. Wydaje mi się, że nie byłem jedyny, warto by zobaczyć na Nielsena.

joł
7 lat temu

Nie cierpię tego faceta, choć akacja, oczywiście, okay.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Powstaje nowy wskaźnik dla marketerów. Wkrótce może stać się jednym z kluczowych na rynku

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Dwie skargi na Republikę. Nie za teorie spiskowe, a edukację zdrowotną

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X

Wiara w trybie online. Witryna Świadków Jehowy przyciąga jak Onet i X

Google zmienia Discovera. Nowe możliwości dla wydawców

Google zmienia Discovera. Nowe możliwości dla wydawców

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Radomir Wit z nowym podcastem. Wyłącznie w TVN24+

Radomir Wit z nowym podcastem. Wyłącznie w TVN24+