„Co Ci szkodzi? Zmień przekąskę!” w kampanii Tymbark Fruktajlu (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży koktajli wieloowocowych Tymbark Fruktajl (produkowanych przez Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy Brainbox i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Spot koktajli Tymbark Fruktajl pokazuje, jak bohaterka jest kuszona przez animowaną postać złożoną z bułki i pączka. Kobieta wybiera jednak promowany produkt, co podsumowuje hasło „Co Ci szkodzi? Zmień przekąskę!”. Ma to podkreślać pozycjonowanie Tymbark Fruktajlu jako zdrowej alternatywy dla wysokokalorycznej żywności.

Kampania informuje, że Tymbark Fruktajl nie zawiera dodatku cukru ani konserwantów, za to jest w nim porcja owoców. Produkt jest dostępny w czterech wersjach smakowych: ananas i kokos, brzoskwinia i mango, śliwka i jabłko, truskawka i banan.

Akcja reklamowa od 8 marca jest prowadzona w telewizji oraz internecie (serwisy VoD, facebookowy fanpage „Co Ci szkodzi”). Spot przygotowała firma Brainbox, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?