ROZWIŃ

Coca-Cola wprowadza do sprzedaży bezbarwną wersję Coca-Cola Clear (wideo)

Koncern Coca-Cola wprowadza do sprzedaży w Japonii bezbarwną wersję swojego napoju - Coca-Cola Clear.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
3 komentarze
Coca-Cola wprowadza do sprzedaży bezbarwną wersję Coca-Cola Clear (wideo)

Sprzedaż napoju w Japonii rusza 11 czerwca. Coca-Cola Clear o smaku cytryny pozbawiona jest charakterystycznego dla napojów typu cola koloru ciemnobrązowego. Udało się to osiągnąć, eliminując z receptury karmelowe składniki.

 

Coca-Cola Clear nie ma kalorii. Wybór smaku cytryny poprzedziły testy ok. 50 różnych mieszanek smakowych.

grafika

 Prace nad nową wersją Coca-Coli trwały około roku.

Komentarze (3)
niezadowolony
4 lata temu

Apple nie pozwala na łatwą instalację aplikacji spoza własnego sklepu, nie pozwala na zamieszczenie w sklepie przeglądarek z silnikiem innym niż "jedyny słuszny", nie pozwala na wykorzystanie przez aplikacje płatności zbliżeniowych innych niż Apple Pay. Ile można!

D.E.R.I.C.K
4 lata temu

Brednie. Ja pokazuje historia to oficjalny sklep Google Play jest największym zagrożenie dla ekosystemu Androida. Ilość śmieciowych, podejrzanych aplikacji jest tam ogromna. Google nie tylko nie panuje na aplikacjami a wręcz tworzy parasol ochronny nad szemranymi deweloperami. Niewygodne opinie są blokowane a ich śmieszny Play Protect szpieguje co ludzie instalują z innych źródeł, bo tylko do tego służy. To rzekome zabezpieczenie to fikcja i straszk na laików informatycznych. Korporacja szajki przestępców, która zarabia na kłamliwej socjotechnice. Mają i będą mieć mnie nieustannie na karku. Apple ma przez to dobrą wymówkę. Jak uczy historia kapitalizm to dążenie do monopolu korporacji i eliminacja konkurencji wszelkimi sposobami.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu