Collection Club - program lojalnościowy Top Secret, Troll i Drywsh

Ruszył nowy program lojalnościowy dla klientów sklepów Top Secret, Troll, Top Secret & Friends oraz sklepu internetowego.

km
km
Udostępnij artykuł:

Program Collection Club adresowany jest do klientów dokonujących zakupów kolekcji Top Secret, Troll i Drywsh. Celem jest pozyskanie stałej i lojalnej grupy klientów, którzy dzięki uzyskanym przywilejom będą chętniej kupowali odzież i dodatki wymienionych marek.

Aby przystąpić do programu należy zrobić zakupy w jednym ze sklepów Top Secret, Troll, Top Secret & Friends lub on-line i wypełnić formularz. Do uczestnictwa w programie bez konieczności dokonywania zakupów zostali zaproszeni klienci Top Secret, którzy przekazali swoje dane podczas jesiennej kampanii marketingowej, prowadzonej w prasie i internecie.

Każdy uczestnik programu otrzymuje indywidualną kartą, dzięki której będzie mógł zbierać punkty i korzystać ze zniżek. Pełnoeltni Klienci chcący korzystać ze wszystkich przywilejów członkowskich muszą dokonać pełnej rejestracji w internecie na stronie programu www.collectionclub.eu.

Punktami premiowany jest każdy zakup dokonany po otrzymaniu karty Collection Club. Punkty mogą zostać wymieniane na nagrody i zniżki przy kolejnych zakupach. Za każde wydane 20 zł klient otrzymuje 1 punkt, za dokonanie pełnej rejestracji 10 punktów, a za wymianę karty Klubu TS na kartę CC 15 punktów.

1 punkt ma wartość 1 zł rabatu na przyszłe zakupy. Rabaty udzielane są na wszystkie produkty w sklepie, niezależnie od innych promocji obowiązujących na dany produkt. Aby skorzystać z rabatu klient musi uzbierać minimum 10 punktów. Rabaty udzielane są na wielokrotność 10 punktów. Zniżka może stanowić do 90 proc. wartości zakupów. Na klubowiczów będą także czekały też m.in. oferty na specjalne zakupy oraz wcześniejsze informacje o wyprzedażach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"