Comarch rabatowo reklamuje program OPT!MA

Rozpoczęła się kampania reklamowa oferowanego przez Comarch oprogramowania OPT!MA. Akcję - podkreślającą promocyjną cenę tego programu - przygotowały firmy SoInteractive i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od 10 października kampania oprogramowania Comarch OPT!MA podkreśla, że do końca można je kupić z 17-procentowym rabatem. Akcja - podobnie jak sam produkt - jest skierowana do małych i średnich firm, biur rachunkowych, placówek medycznych oraz przedsiębiorców działających na rynku e-commerce. Głównym celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki Comarch OPT!MA w grupie docelowej oraz budowanie wizerunku firmy Comarch jako dostawcy najlepszych systemów do zarządzania dla firm z sektora MSP.

grafika

Akcja - zaplanowana do końca roku - obejmuje reklamy w prasie ogólnopolskiej, internecie oraz na fakturach w sieci hurtowni Makro. Kreację kampanii przygotowała agencja SoInteractive, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MEC.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"