Comarch rabatowo reklamuje program OPT!MA

Rozpoczęła się kampania reklamowa oferowanego przez Comarch oprogramowania OPT!MA. Akcję - podkreślającą promocyjną cenę tego programu - przygotowały firmy SoInteractive i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od 10 października kampania oprogramowania Comarch OPT!MA podkreśla, że do końca można je kupić z 17-procentowym rabatem. Akcja - podobnie jak sam produkt - jest skierowana do małych i średnich firm, biur rachunkowych, placówek medycznych oraz przedsiębiorców działających na rynku e-commerce. Głównym celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki Comarch OPT!MA w grupie docelowej oraz budowanie wizerunku firmy Comarch jako dostawcy najlepszych systemów do zarządzania dla firm z sektora MSP.

grafika

Akcja - zaplanowana do końca roku - obejmuje reklamy w prasie ogólnopolskiej, internecie oraz na fakturach w sieci hurtowni Makro. Kreację kampanii przygotowała agencja SoInteractive, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MEC.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKP Intercity przekonuje, że "Podróż to my"

PKP Intercity przekonuje, że "Podróż to my"

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce
Materiał reklamowy

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce

Skrzaty i siostra w świątecznej reklamie salonów Agata

Skrzaty i siostra w świątecznej reklamie salonów Agata