'Crafter. Najpotężniejszy'

Just przygotował kampanię wizerunkową dla Volkswagena Craftera zatytułowaną 'Crafter. Najpotężniejszy.'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Wprowadzenie do oferty największego, po VW Transporterze i VW Caddy, modelu Craftera, kończy proces wymiany gamy modeli użytkowych Volkswagena.

Ze względu na rewolucyjne zmiany w stosunku do poprzedniego modelu – VW LT – bardzo duży nacisk w kampanii położono na odpowiednie do zalet, pozycjonowanie modelu na tle konkurencji oraz promocję nowej na rynku nazwy.

     

Kampania Craftera realizowana jest w prasie (dzienniki, tygodniki opinii oraz prasa branżowa), telewizji oraz w ogólnopolskich stacjach radiowych. Motyw przewodni będzie można również zobaczyć na powierzchniach wielkoformatowych we wszystkich dużych miastach Polski.

Media do kampanii, która rozpoczęła się 1 września, zaplanował i zakupił dom mediowy Media Concept.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?