Cumulus realizuje program lojalnościowy dla Petro – Oil LCS

W marcu 2006 roku ruszył nowy program lojalnościowy Petro-Oil LCS pod nazwą 'Tankuj PetroDolary'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kompleksowym przygotowaniem programu zajęła się lubelska agencja Cumulus. Program lojalnościowy zakończy się w lutym przyszłego roku.

Podstawą programu lojalnościowego jest program punktowy. Za zakupy dokonane w Petro – Oil LCS otrzymuje się punkty, które później wymieniane są na markowe produkty. Wśród nagród są  zabawki, sprzęt AGD / RTV, przedmioty osobistego użytku oraz sprzęt biurowy. Nie zabrakło też nagród typowo motoryzacyjnych, w tym sztandarowego dla Petro-Oil oleju silnikowego Platinum.

Na potrzeby programu Cumulus wydrukował katalogi nagród oraz karty punktowe i zgłoszeniowe. Cumulus stworzył także odrębną stronę internetową programu, na której Klient w każdej chwili może sprawdzić stan swojego konta, sprawdzić dostępność nagród oraz zrealizować wymianę punktów np. na telewizory czy sprzęt DVD. Cumulus zajmie się także produkcją i zakupem nagród na potrzeby programu.

- Program lojalnościowy to jednak coś więcej niż tylko program punktowy. W ramach naszej akcji polepszamy nasze relacje z Klientami. Obsługa staje się szybsza, a to między innymi zasługa nowego systemu internetowego kontaktowania się z Klientem. Teraz możemy reagować na potrzeby sklepów i stacji w ciągu kilku sekund. To znacznie ułatwia pracę – i naszą, i naszych Klientów – mówi Leszek Bicki, prezes zarządu Petro – Oil LCS.

Do udziału w programie Tankuj PetroDolary będą kwalifikowani kontrahenci firmy Petro-Oil, czyli sklepy o powierzchni handlowej do 500 m2, zakłady produkcyjny, przedsiębiorstwa transportowe spełniające warunki regulaminu programu.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?