Cyfra+ chce zdobyć więcej reklam z rynku prasy

Plus + Magazyn Abonentów Cyfra + dołączył do portfolio Ad Meritum.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Od lutego Ad Meritum rozpoczyna współpracę z dwumiesięcznikiem Plus + Magazyn Abonentów Cyfra +  (wydawnictwo Direct Publishing Group Sp. z o.o.). Tytuł ma największy w Polsce nakład wśród magazynów drukowanych – 950 tys. egzemplarzy.

Za sprzedaż reklamy odpowiada Agnieszka Domańska dyrektor sprzedaży pism młodzieżowych m.in. „Eurostudent”, „Magazyn Motyw”, „Max Magazine”, „Hiro”.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny