„Czas ucieka” w kampanii kotłów Viessmann

Pod hasłem „Czas ucieka” trwa kampania reklamowa kotłów kondensacyjnych firmy Viessmann. Akcja jest połączona z promocją cenową.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii pod hasłem „Czas ucieka” Viessmann zachęca do wymiany starych kotłów na nowe, kondensacyjne. Firma podkreśla, że warto zrobić to już teraz, a nie w zimowym sezonie grzewczym. Każda z zawieszek roznoszonych w ramach tej akcji to równocześnie czek na 500 zł do wykorzystania przy zakupie nowego kotła Viessmann.

grafika

Działania reklamowe – zaplanowane od 7 czerwca do 31 sierpnia – oprócz dystrybucji ulotek na osiedlach domków jednorodzinnych w całej Polsce obejmują reklamy w prasie (magazyny branżowe, „Puls Biznesu”) oraz internecie (serwisy branżowe, strona i newsletter Viessmann). Kampanię firma Viessmann przygotowała i realizuje we własnym zakresie.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych