Kubicka, Włodarczyk, Jędrzejczyk, Norowicz w kampanii #CzasPokonacRakaPiersi

Firma kosmetyczna Estée Lauder Companies we współpracy z dentsu Polska i agencją Przestrzeń realizuje kampanię #CzasPokonaćRakaPiersi. W Polsce akcję wspierają ambasadorki - Sandra Kubicka, Anita Włodarczyk, Joanna Jędrzejczyk, Marta Lech-Maciejewska, Helena Norowicz oraz Sonia Ziemba.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kubicka, Włodarczyk, Jędrzejczyk, Norowicz w kampanii #CzasPokonacRakaPiersi
fot.mat.pras.

#CzasPokonaćRakaPiersi to globalna inicjatywa z zakresu odpowiedzialności społecznej Estée Lauder Companies, która ma nakłonić do sprawdzenia swojego zdrowia.

Oprócz działań online, kampania obejmuje także liczne aktywacje offline. Przez najbliższy miesiąc hasło będzie obecne w autobusach, warszawskim metrze i w galeriach handlowych. W ramach działań, spoty wizerunkowe emitowane będą na kanałach partnerów i ambasadorów projektu –Facebooku, TikToku, na serwisach horyzontalnych i mobile oraz na kanałach własnych ELC.

W Polsce akcję wspierają ambasadorki – Sandra Kubicka, Anita Włodarczyk, Joanna Jędrzejczyk, Marta Lech-Maciejewska, Helena Norowicz oraz Sonia Ziemba – kobiety, które inspirują Polki do działania, kochania się i dbania o siebie, mówią o tym, jak ważne jest regularne robienie badań.

Od początku kampanii w Polsce grupa Estée Lauder działa wspólnie z Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym.

Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja dentsu X (dentsu Polska), a za ideą kreatywną stoi agencja Przestrzeń.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?