Częstochowa ma nowy logotyp

Urząd Miasta Częstochowa zaprezentował nowy logotyp miejski. Koncept oraz towarzyszącą mu kampanię promocyjną przygotował Adam Markowski z magistratu miasta.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Częstochowa ma nowy logotyp

Pomysł na nowy logotyp opiera się na wyrazach składających się na nazwę miasta „często” i „chowa”, które wspólnie tworzą grę słów. Wykorzystano w nim dwie barwy - żółtą i niebieską, które występują w fladze miejskiej. Pojawiają się w znaku diakrytycznym przy „E”, który kształtem przypomina wskaźnik kojarzący się ze tendencją wzrostową.

grafika

Logotyp zamieszczono na materiałach promocyjnych miasta – folderach, kalendarzu, notesach czy serii pocztówek. W planach jest również promocyjna kampania na outdoorze. Nowa identyfikacja wizualna promowana jest spotem, w których występują mieszkańcy Częstochowy reprezentujący różne narody i kultury. Można go obejrzeć na oficjalnej stronie internetowej, gdzie zaprezentowano nowy logotyp.

Obok podstawowej wersji, logo przygotowano w wariancie promującym markę „Invest in Częstochowa”, skierowanej do przedsiębiorców zainteresowanych inwestycjami w mieście.

grafika

Logotyp pojawi się także w przestrzeni miejskiej, jako świetlany baner dopełniający świąteczną iluminację na placu Biegańskiego.

grafika

Za projekt logotypu i kampanii promocyjnej odpowiada Adam Markowski, specjalista ds. poligraficznych w częstochowskim Urzędzie Miasta. Konsultantem zewnętrznym projektu jest Andrzej Ludwik Włoszczyński – grafik i projektant.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?