Czytelnictwo dzienników w województwach - „Głos Wielkopolski” liderem w województwie wielkopolskim

Tylko w województwie wielkopolskim zmienił się lider czytelnictwa dzienników w okresie grudzień ub.r. - maj br. - wynika z najnowszych danych badania PBC General.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Nowym liderem czytelnictwa wśród gazet codziennych w Wielkopolsce został „Głos Wielkopolski” (Polskapresse), który wyprzedził „Fakt”. Oba dzienniki zanotowały jednak spadki wskaźnika czytelnictwa - „Głos Wielkopolski” o 1,28 pkt. proc., a „Fakt” - o 2,32 pkt. proc.

 

Badanie PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyło się za pomocą techniki CAPI w okresie od grudnia 2011 roku do maja 2012 roku oraz od grudnia 2012 roku do maja 2013 roku. Ogólnopolska próba była dobierana z operatu PESEL i realizowana do wyczerpania. Podane liczby to wskaźniki CCS - Czytelnictwo Cyklu Sezonowego.

N - liczebność próby w każdym województwie

Polskimi Badaniami Czytelnictwa nie jest objęty „Kurier Szczeciński”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero