d*fusion communication zajmie się obsługą public relations PZU

Grupa PZU w przetargu na obsługę public relations wybrała do współpracy agencję d*fusion communication.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Do zadań agencji będzie należało wsparcie spółek Grupy PZU w realizacji strategii komunikacji, działania o charakterze wizerunkowym oraz public relations. d*fusion ma także wspierać spółkę w komunikacji dotyczącej kluczowych dla firmy produktów i usług, zgodnie ze strategią Grupy PZU.

Damian Ziąber, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy Grupy PZU, zwraca uwagę na doświadczenie agencji we współpracy z klientami reprezentującymi nowe technologie i zmieniającymi tradycyjne oblicze branż, w których działają. - Grupa PZU mocno zmienia swoje oblicze, korzystając z nowych technologii i przechodząc transformację w wielu obszarach. Liczba projektów,  które z sukcesami wdrażamy i ciągły proces zmiany wymagają wsparcia ze strony doradców rozumiejących nasz biznes i naszą pozycję. Wierzymy, że d*fusion będzie dla nas wsparciem w każdym z wielu obszarów naszej komunikacji - dodał Ziąber.

Po stronie d*fusion za współpracę z klientem odpowiedzialni będą Piotr Żabowski oraz Marek Kuleta, a projekt będzie koordynował Piotr Jamrogiewicz.

Współpracę nawiązano w wyniku przetargu, w którym wzięło udział sześć agencji. Strony nie ujawniają, na jak długo podpisały umowę.

Od 2017 roku PZU współpracowało z agencjami PR tylko projektowo - wcześniej miało stały kontrakt z On Board PR (dziś OBTK). Po jego zakończeniu ubezpieczyciel próbował organizować przetarg, ale podmiot do stałej współpracy udało się wybrać dopiero teraz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?