Daniel Przemęcki nowym dyrektorem marketingu Danone w Polsce

Daniel Przemęcki objął stanowisko dyrektora marketingu spółki Danone w Polsce. Przejął obowiązki Ingi Songin, która przeszła do Reckitt Benckiser.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Daniel Przemęcki nowym dyrektorem marketingu Danone w Polsce
Daniel Przemęcki

Przemęcki będzie odpowiedzialny za zbudowanie polskiego zespołu marketingu firmy Danone. Dodatkowo jest odpowiedzialny za budowanie marki Activia w całym regionie CEN (Europa Środkowa i kraje nordyckie).

Daniel Przemęcki od 15 lat zdobywa doświadczenie w zespołach marketingu branży FMCG. Od 10 lat pracuje dla Danone, ostatnio odpowiadał za markę Danio.

Danone przeorganizował strukturę regionu Centralnej Europy i krajów nordyckich (CEN), w związku z czym wydzielono stanowisko dyrektora marketingu w Polsce.

Ostatnio za marketing koncernu w Polsce była odpowiedzialna Inga Songin, pełniąca funkcję dyrektor marketingu na Europę Centralną i kraje nordyckie. W maju menadżerka objęła stanowisko regional marketing director marek health na Polskę i kraje Europy Wschodniej w Reckitt Benckiser.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?