Dariusz Kasprzak zostaje w Polskapresse

Dariusz Kasprzak, który stracił stanowisko dyrektora marketingu Polskapresse, pozostaje w firmie. Będzie pracować jako dyrektor ds. sprzedaży projektów specjalnych w Oddziale Biuro Reklamy Polskapresse.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

To nowo utworzona funkcja. Kasprzak na tym stanowisku wspierać będzie projekty marketingowe spółki.

Dariusz Kasprzak szefem marketingu Polskaresse został w listopadzie 2009 roku. Zarząd zdecydował o odwołaniu go z tej funkcji 29 marca br. W nowej strukturze połączono działy marketingu i PR, a szefem nowej jednostki została Magdalena Chudzkiewicz. Kasprzak przed dołączeniem do Polskapresse był dyrektorem sprzedaży i marketingu w firmie CeWe Color Polska.

29 marca br. Polskapresse zmieniła również prezesa Oddziału Biuro Reklamy oraz szefa marektingu pionu internet. Sprawujący dotychczas te funkcje Krzysztof Kawaliło i Dominik Lachowicz rozstali się ze spółką (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"