Customer development leader to nowo utworzone stanowisko w Netizens. Pełniący je Dawid Pacha odpowiada za wypracowanie modelu biznesowego dla usług firmy powstających w dziale badań i rozwoju, m.in. narzędzi EON Beacon (autorskich beaconach z technologią mesh) oraz Movstat (rejestrującego i analizujący anonimowe dane o liczbie i zachowaniu osób w miejscach publicznych).
Dawid Pacha pracuje w branży interaktywnej od 10 lat. Jest współzałożycielem kilku podmiotów działających w branży social media i e-commerce, m.in. Social Desk i Realdeal. Pełni funkcję dyrektora w School of New Media, jest wykładowcą na studiach podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej oraz Akademii Leona Koźmińskiego, organizatorem spotkań Startups.Garden, Startup Safary i Czwartków Social Media.
Studiował zarządzanie, a później social media w modelach biznesowych startupów w Szkole Głównej Handlowej.
Pay U - po prostu bałagan i brak reakcji na reklamację.
21 czerwca kliknąłem KUP TERAZ 22 czerwca wysłałem należność sprzedającemu Przez kolejne cztery dni byłem "piłowany" przez sprzedającego ponagleniami, i ostrzeżeniami, ze ponownie wystawi przedmiot na sprzedaż, bo należność nie wpłynęła na jego konto. 26 czerwca PayU wreszcie powiadomiło mnie, że pieniądze zostały przekazane na konto sprzedającego. PIERDOLIĆ TAKĄ USŁUGĘ!
Tak wzbogacili ten payu że pieniądze mi poszły z konta do nich ,ale nie otrzymał je sprzedawca. Nie wiem co mam myśleć, na zapytania co się dzieje , durny pracownik odpowiada że była chwilowa nie możnosc korzystania z serwisu. Ta chwilowa niemożnosc narazie kosztuje mnie pewną sumę pieniedzy, które są niewiadomo gdzie. Alledrogo i ich nieudolny system odpędzi skutecznie klientów.