DDB Warszawa i Tribal DDB łączą się w DDB & Tribal

Agencja reklamowa DDB Warszawa i agencja interaktywna Tribal DDB (obie należą do Grupy CP DDB) będą działać wspólnie jako agencja zintegrowana DDB & Tribal. Firmą, liczącą ponad 160 pracowników, będą kierować jej dotychczasowi kluczowi menedżerowie: Paweł Kastory, Szymon Gutkowski i Marcin Mroszczak.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Marki potrzebują jednej agencji nowoczesnego marketingu, łączącej marketing online z tradycyjnym marketingiem offline. Jest dziś jasne, że skuteczna komunikacja musi być spójna w różnorodności. Działania marki powinny się nawzajem wzmacniać i napędzać. Dlatego klienci potrzebują jednego wiodącego partnera, z którym mogą zaplanować i wdrożyć spójną strategię komunikacji - tłumaczy tę fuzję Szymon Gutkowski. - Mamy wielu spośród najlepszych fachowców na rynku z obu światów: cyfrowego i tradycyjnego - chcemy, żeby pracowali razem - dodaje Paweł Kastory.

Nową firmą zarządzać będą Paweł Kastory jako CEO Grupy CP DDB, Marcin Mroszczak jako creative chairman Grupy CP DDB oraz Szymon Gutkowski jako managing director DDB & Tribal. W spółce będzie zatrudnionych ponad 160 pracowników, z czego ok. 120 pracowało dotychczas w DDB Warszawa, a 40 w Tribal DDB.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/michal-rutkowski-przechodzi-z-tribal-ddb-do-grupy-natemat ##

W DDB & Tribal funkcję chief operating officera obejmuje Zuzanna Warowna-Toruńska (poprzednio deputy managing director w DDB Warszawa), która będzie odpowiadać za wszystkich klientów firmy oraz procesy organizacyjne przy wsparciu 9 szefów zespołów.

Działem kreacji jako executive creative directors kierować będą Maciej Waligóra i Zuzanna Duchniewska-Sobczak, poprzednio szefowie kreacji DDB Warszawa. Dział ten liczy ponad 50 pracowników, a stanowiska dyrektorskie pełnią Maciej Twardowski (creative director), Filip Berendt i Tytus Klepacz (obaj są digital creative directorami) oraz Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek (oboje są deputy creative directorami).

Zintegrowanym działem strategii tak jak dotychczas kierować będzie Joanna Karwowska-Koza pełniąca funkcję acting strategy directora (dyrektor działu strategii Aleksandra Jurkiewicz przebywa na urlopie macierzyńskim).

W agencji utworzono też nowy dział - brand innovation, łączący kompetencje z obszaru user experience i creative technology oraz pełniący funkcję komórki new business. Jego szefem został Jakub Eichelberger, poprzednio zajmujący stanowisko acting strategy directora w DDB Warszawa. W nowej funkcji podlega mu także zespół DDB Socials zajmujący się komunikacją w mediach społecznościowych.

Działaniami w zakresie PR i HR agencji kieruje nadal Urszula Lisiecka w funkcji people & PR directora, która w tym obszarze odpowiada również za spółkę Gutenberg Networks (tak jak DDB & Tribal należącą do Grupy CP DDB).

grafika

DDB Warszawa to jedna z najbardziej znaczących i nagradzanych polskich agencji reklamowych w ostatnich latach. W ub.r. została agencją reklamową roku w konkursach Effie, m.in. dzięki pracy nad kampaniami reklamowymi PKO BP z Szymonem Majewskim (więcej na ten temat), oraz KTR, m.in. dzięki stworzonym przez nią reklamom Tigera i McDonald’s (przeczytaj o tym więcej).

Najważniejszymi klientami DDB Warszawa są T-Mobile, PKO BP, PZU, Żywiec, McDonald’s, PLL LOT, Unilever (marki Algida, Flora, Lipton), Johnson & Johnson Polska, Tchibo i Mars Polska. Natomiast Tribal DDB pracuje m.in. dla firm i marek Allegro, McDonald’s, Algida, Brown Forman (marki Maximus Vodka i Finlandia Vodka) oraz Unilever (obsługa marek z kategorii wypieków na 10 rynkach europejskich).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]