Demo Effective Launching planuje refreshing

Dd lutego Demo wprowadza program refreshing

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Rok 2003 był dla Demo wyjątkowy. Agencja pozyskała budżety największych polskich marek, ale to dopiero preludium do tego, czego oczekujemy od 2004 roku. Aby zapewnić naszym klientom najwyższy z możliwych standard obsługi, a także umożliwić dalszy dynamiczny rozwój wprowadzamy od lutego program refreshingu" - zapowiada Jacek Sadowski, Dyrektor Generalny Demo Effective Launching.

W ramach refreshingu zostaną stworzone nowe struktury w agencji: Demo BlueOrange - komórka odpowiedzialna za realizację pojedynczych zleceń kreatywnych, oraz Demo HealthCare - komórka wyspecjalizowana we wprowadzaniu na rynek marek w branży farmaceutycznej i kosmetycznej. Zmieniona zostanie także polityka sprzedażowa Demo - klienci będą mogli zakupić od agencji nie tylko usługę full service, ale także pojedyncze produkty, np. strategię, projekt opakowań, kreację.

Stworzenie Demo BlueOrange ma na celu odciążenie działu kreacji Demo z realizacji pojedynczych zleceń, co powinno się przełożyć na lepszą organizację pracy przy bieżących dużych kampaniach launchingowych i relaunchingowych prowadzonych przez agencję.

Jednym ze źródeł dynamicznego rozwoju ma być Demo HealthCare. Ta nowa komórka Demo ma przyciągać klientów ścisłą specjalizacją i doświadczeniem w branży farmaceutycznej i kosmetycznej.

Pozyskiwaniu nowych klientów służy także zmiana w polityce sprzedażowej Demo. Dzięki niej z usług agencji będą mogli korzystać klienci poszukujący rozwiązania konkretnego problemu - czy to w zakresie planowania strategicznego, czy też kreacji lub opakowań.

"W związku z planowanymi zmianami nastąpi również odświeżenie tożsamości wizualnej Demo. Zostanie wprowadzone nowe logo oraz - stopniowo - wymienione zostaną wszystkie materiały marketingowe agencji. Nowa tożsamość wizualna będzie komunikowała rozwój Demo, która stała się obecnie agencją obsługującą największe polskie firmy. Refreshing nie oznacza jednak rewolucji. Demo w dalszym ciągu zamierza konsekwentnie wypełniać swoją misję, którą jest skuteczne wprowadzanie marek" - mówi Jacek Sadowski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych