Dentsu Aegis Network przejęło agencję HelloWorld

Sieć Dentsu Aegis Network przejęła wyspecjalizowaną w promocji i marketingu lojalnościowym agencję HelloWorld, by dzięki tej akwizycji wzmocnić ofertę kupionej niedawno firmy Merkle.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Firma z siedzibą w Michigan, pracująca dla takich klientów, jak Coca-Cola, Johnson&Johnson, Microsoft zmieniła nazwę na HelloWorld Merkle Company.

Jej akwizycja oznacza przejęcie zespołu 370 pracowników i wewnętrznej platformy technologicznej HelloWorld i włączenie ich w struktury Dentsu. Sieć liczy, że dzięki temu wzmocni ofertę przejętej niedawno agencji Merkle, m.in. poprzez dodanym rozwiązaniom lojalnościowym, marketingowi relacji z klientami, usługom w zakresie technologii dla przedsiębiorstw.

Założona w 1999 roku i mająca biura w Detroit, Seattle, Chicago, Nowym Jorku i Los Angeles agencja HelloWorld znana jest z realizacji m.in. programów lojalnościowych, usług komunikacyjnych i analitycznych.

Michael Hemsey, wiceprezes Merkle powiedział, że przejęcie HelloWorld zwiększa skalę agencji Merkle w dostarczaniu strategii lojalnościowych, technologii i usług zaangażowania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe