Dentsu Aegis Network przejęło agencję HelloWorld

Sieć Dentsu Aegis Network przejęła wyspecjalizowaną w promocji i marketingu lojalnościowym agencję HelloWorld, by dzięki tej akwizycji wzmocnić ofertę kupionej niedawno firmy Merkle.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Firma z siedzibą w Michigan, pracująca dla takich klientów, jak Coca-Cola, Johnson&Johnson, Microsoft zmieniła nazwę na HelloWorld Merkle Company.

Jej akwizycja oznacza przejęcie zespołu 370 pracowników i wewnętrznej platformy technologicznej HelloWorld i włączenie ich w struktury Dentsu. Sieć liczy, że dzięki temu wzmocni ofertę przejętej niedawno agencji Merkle, m.in. poprzez dodanym rozwiązaniom lojalnościowym, marketingowi relacji z klientami, usługom w zakresie technologii dla przedsiębiorstw.

Założona w 1999 roku i mająca biura w Detroit, Seattle, Chicago, Nowym Jorku i Los Angeles agencja HelloWorld znana jest z realizacji m.in. programów lojalnościowych, usług komunikacyjnych i analitycznych.

Michael Hemsey, wiceprezes Merkle powiedział, że przejęcie HelloWorld zwiększa skalę agencji Merkle w dostarczaniu strategii lojalnościowych, technologii i usług zaangażowania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych