Dialog promuje się wśród przedsiębiorców

Ruszyła kampania promocyjna oferty Telefonii Dialog skierowanej doprzedsiębiorców. Akcja pod hasłem "Magia Dialogu" wykorzystujelayouty utrzymane w baśniowej stylistyce.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Telefonii Dialogpromuje usługi telekomunikacyjne skierowane do przedsiębiorców.Kreacja poszczególnych layoutów jest oparta na baśniowo-magicznejscenerii z motywami zaskakującej interakcji człowieka z naturą. Mato odzwierciedlać wyjątkowość oferty operatora oraz wywoływaćpozytywne skojarzenia ze światem dziecięcych marzeń. - Biznes tooprócz twardych wskaźników i mierzalnych efektów także emocje,dlatego zdecydowaliśmy się na tę innowacyjną na rynku B2B koncepcjękomunikacji, żeby w niestandardowy sposób przedstawić korzyścinaszej oferty biznesowej - opisuje Robert Banasiak, wiceprezeszarządu firmy.

Akcja pod hasłem "Magia Dialogu" obejmuje głównie materiały BTL(m.in. kalendarze i gadżety), prasę i internet. Strategię kreatywnąkampanii przygotowała agencja reklamowa Czart.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny