4Fun Media zmieniło się w Digital Network. „Koncentrujemy się na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej”

Firma medialna 4Fun Media zmieniła nazwę na Digital Network. - Model biznesowy Digital Network polega na sprzedaży czasu reklamowego i realizowaniu kampanii marketingowych - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Bieńkowski, prezes spółki.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
4Fun Media zmieniło się w Digital Network. „Koncentrujemy się na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej”

Jak wynika z najnowszych informacji, 4Fun Media w Digital Network zmieniło się w poniedziałek, 25 kwietnia br. Tego dnia rebranding przeszły również kanały social media spółki, a także witryna www.

grafika

Uchwała Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy o zmianie nazwy spółki w KRS została zarejestrowana w ostatnim czasie, w piątek poinformował o tym zarząd.

- Zmiana nazwy jest potwierdzeniem, że koncentrujemy się na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital out Of Home). Cyfrowa reklama jest najnowocześniejszym wydaniem reklamy zewnętrznej z wykorzystaniem cyfrowych ekranów LED w odróżnieniu od bilbordów wyklejanych plakatami. Przez naszą spółkę zależną Screen Network SA zarządzamy największą w Polsce siecią ekranów cyfrowych LED, która dociera codziennie do 6 mln konsumentów i wypracowuje 90 proc. naszych przychodów - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Bieńkowski, prezes spółki.

Bieńkowski na funkcję prezesa firmy został powołany w styczniu br. W 4Fun Media stanowisko prezesa pozostało nieobsadzone od października 2019 roku. Wtedy z zarządu odeszli prezes Ross Newens, a także Rafał Baran i Mateusz Górecki. Firma przygotowywała się do przeniesienia działalności telewizyjnej do spółki zależnej, sama zaczęła sprawować nadzór właścicielski oraz pełnić funkcję centrum finansowo-sprawozdawczego i technologicznrgo dla całej grupy kapitałowej. W zarządzie 4fun Media pozostają, jako członkowie, Aneta Parafiniuk (od wiosny 2011 roku) i Tomasz Misiak (od połowy 2017 roku).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/4fun-media-nowa-nazwa-digital-network-prezes-wojciech-bienkowski,7170051524053121a ##

Jak informuje nas Bieńkowski, model biznesowy Digital Network polega na „sprzedaży czasu reklamowego i realizowaniu kampanii marketingowych. Rosnące przychody ze sprzedaży powodują wzrost utylizacji (poziomu wykorzystania) sieci, zwiększając rentowność zysku netto”.

- Digitalizacja reklamy zewnętrznej jest trendem światowym, podobnie jak miało to miejsce na rynku prasy transformującej z wydań papierowych do internetowych.  Dlatego zwiększenie udziałów reklamy cyfrowej w całym rynku reklamy zewnętrznej w Polsce z obecnych 15 proc. do 30-40 proc. w ciągu kolejnych kilku lat wydaje się być bardzo prawdopodobne, biorąc pod uwagę fakt, że w krajach rozwiniętych udział ten przekracza już 60 proc - komunikuje portalowi Wirtualnemedia.pl prezes spółki.

W maju przedstawienie strategii rozwoju na lata 2022-2024

Z naszych ustaleń wynika, że w maju Digital Network planuje przedstawienie strategii rozwoju na lata 2022-2024. - Strategia będzie skoncentrowana na core biznesie czyli rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej, wzroście utylizacji sieci nośników oraz rentowności. Plany inwestycyjno-rozwojowe zakładają rozbudowę sieci o nowe ekrany oraz stopniową wymianę obecnych nośników na bardziej energooszczędne - informuje nas Wojciech Bieńkowski.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/laczy-nas-niepodlegla-zaspiewajmy-razem-screen-network-4fun-tv,7170087774500481a ##

Do Epicom należą akcje stanowiące 63,76 proc. kapitału i głosów na walnym zgromadzeniu spółki.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"