Digital View z Shell Polska

Przedstawicielstwo brytyjskiej firmy Digital View w Polsce podpisało umowę z Shell Polska Sp. z o.o

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Przedstawicielstwo brytyjskiej firmy Digital View w Polsce podpisało         z Shell Polska Sp. z o.o. umowę, na mocy której na wszystkich stacjach należących do koncernu Shell na terenie Polski (223 stacje) zostanie zainstalowany system ekranów wizyjnych POSTV.  Digital View odpowiada za instalację oraz obsługę systemu POSTV a sprzedażą czasu reklamowego zajmuje się agencja Incognito.

Super płaskie ekrany POSTV zainstalowane przy kasach, na wysokości wzroku klientów są nowoczesnym i bardzo efektywnym kanałem komunikacji reklamowej. Wyniki badań przeprowadzonych przez brytyjski instytut  POPAI (Point of Purchase Advertising International) pokazują, że  samo włączenie ruchu do przekazu reklamowego powoduje wzrost postrzegalności reklamy  średnio o kilkadziesiąt procent w stosunku do efektów oddziaływania obrazu nieruchomego. Z badań POPAI  wynika, że wizualna, ruchoma reklama w punkcie sprzedaży ma istotny wpływ na decyzje          o zakupach jak też buduje markę i wizerunek produktów .

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry
Materiał reklamowy

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI