Dla Wymagających

Nowa kampania promocyjna Cityboard Media

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania promocyjna  Dla Wymagających  promuje jakość usług oferowanych przez Cityboard Media. Będzie ona eksponowana na sieci cityboardów oraz supercityboardów w całej Polsce od grudnia 2004 roku. Ekspozycji na sieci wielkoformatowych nośników reklamy zewnętrznej będzie towarzyszyła kampania internetowa i prasowa.

Celem kampanii jest promocja zasad, które stanowią podstawę tworzenia i realizacji oferty dla klientów Cityboard Media. Tytuł kampanii informuje, że jest to oferta  Dla Wymagających.

Kampania Dla Wymagających składa się z dwóch projektów:Indywidualnie dobrana ekspozycja Precyzyjnie realizowana obsługa

-Odnoszą się one do faktu ścisłej indywidualizacji oferty w zależności od  potrzeb każdego klienta oraz wskazują na precyzję i profesjonalizm, jakie towarzyszą procesowi obsługi klienta na każdym jej etapie. Oba promowane elementy współpracy służą budowaniu  długotrwałych, partnerskich relacji między Cityboard Media i jej klientami.Cityboard Media posiada wieloletnie doświadczenie w wykorzystywaniu najnowocześniejszych narzędzi do planowania kampanii, takich jak: badania efektywności, segmentacja geodemograficzna PRIZM oraz segmentację topograficzną SEPT. Takie doświadczenie i podejście do planowania kampanii pozwalają  na obsługę wymagających klientów z takich branż jak: motoryzacja, telekomunikacja, finanse, FMCG, turystyka, kosmetyki i farmaceutyki, centra handlowe i usługowe                i innych - czytamy  w komunikacie.

Kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa Moby Dick Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?