Dobra wiadomość z przyszłości w nowej kampanii marki Calperos

Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła nową kampanię marki Calperos. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle, za obsługę mediową - Initiative (Mediabrands).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowy spot reklamowy  Calperos prezentuje nową perspektywę w percepcji marki: na profilaktykę osteoporozy patrzymy tutaj jak na inwestycję w siebie, we własne kości. W spocie bohaterka spotyka siebie z przyszłości, prowadząc dialog na temat naturalnego procesu - utraty wapnia z kości wraz z wiekiem.

- W naszej komunikacji podkreślamy wyjątkowe aspekty medyczne leku Calperos, a jednocześnie pokazujemy, że warto zadbać o siebie - jak mówi Anna Kochanowska-Łukasiewicz, kierownik grupy marek w Teva Pharmaceuticals Polska.

Za strategię, kreację oraz komunikację ATL odpowiada AżTuNagle. Spot  wyreżyserowany przez Tomasza Knittla wyprodukowało Szut Szut Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media Warszawa

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?