Dobre wyniki Interia.pl

Interia.pl najlepiej oceniana przez konsumentów

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Portal INTERIA.PL otrzymał Srebrne Godło marki najbardziej godnej zaufania w kategorii firma internetowa w kolejnej edycji badania Reader's Digest European Trusted Brands 2004. Portal otrzymał najwyższe oceny we wszystkich 4 szczegółowych kategoriach badania. Srebrne wyróżnienie przyznano INTERIA.PL już po raz drugi, poprzednio w 2003 r.

Srebrne Godło Trusted Brands oznacza najwyższe notowania w poszczególnych kryteriach szczegółowych badania. Wyróżnione przez respondentów marki poddawane są - w skali od 1 do 5 - ocenie w ramach 4 kryteriów, takich jak jakość, wartość, silny wizerunek oraz zrozumienie potrzeb konsumenta.

Portal INTERIA.PL zyskał najwyższe oceny we wszystkich kategoriach szczegółowych, wyprzedzając Onet.pl, Wirtualną Polskę oraz Telekomunikację Polską. W kategorii "jakość" INTERIA.PL został oceniony na 4,32 (Onet.pl - 4,27, WP - 4,15, TP S.A. - 3,3). Średnia ocena uzyskana przez portal w kategorii "wartość" to 4,38 (Onet.pl - 4,12, WP - 3,75, TP SA - 3,3). Przeciętnie 4,29 punktu przyznawali respondenci portalowi INTERIA.PL za "siłę wizerunku" (Onet.pl - 4,22, WP - 4,07, TPSA - 3,93). Najwyższą ocenę badani wystawili portalowi w kategorii "rozumienie potrzeb klienta" - INTERIA.PL zyskała aż 4,5 punkta (Onet.pl - 4,28, WP - 4,10, TPSA - 4,09).

Złote Godło Trusted Brand, oznacza największą liczbę głosów oddanych spontanicznie na daną markę. Jest więc miernikiem łączącym w sobie znajomość marki z jej ogólną pozytywną oceną. W 2004 r. Złote Godło Trusted Brand w kategorii firma internetowa otrzymał portal Onet.pl.

Trusted Brands jest największym europejskim sondażem konsumenckim, którego celem jest ustalenie marek, instytucji i zawodów obdarzanych największym zaufaniem społecznym. Badanie prowadzone jest w 14 krajach europejskich, w tym w krajach Europy Środkowej i Wschodniej. W 2004 r. w sondażu Trusted Brands badaniu poddano ponad 29 tysięcy osób, w tym 1405 Polaków. Próba objęta badaniem była dobierana i uzyskane odpowiedzi były ważone w taki sposób by wyniki badania były reprezentatywne dla każdego kraju, w którym przeprowadzano badanie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?