Dodge skraca slogan reklamowy

Produkująca samochody firma Dodge (należąca do korporacji Chrysler) planuje skrócenie swojego sloganu reklamowego.

Brandweek - km
Brandweek - km
Udostępnij artykuł:

Hasło nowej kampanii reklamowej, która ma wystartować w maju miało brzmieć „Chwytaj życie za rogi” („Grab life by the horns”). Nowy, bardziej bezpośredni slogan, ograniczy się do słów „Chwytaj życie” („Grab life”).

Poprzez zmianę sloganu Dodge chce odejść od męskich skojarzeń w kierunku takiego hasła, które zawierałoby w sobie odniesienie do bliskich stosunków międzyludzkich i jednocześnie bardziej przemawiało do kobiet.

Według danych firmy badawczej Scarborough Research USA, 53 procent właścicieli samochodów marki Dodge stanowią mężczyźni, których średnia wieku wynosi 43 lata.

Brandweek - km
Autor artykułu:
Brandweek - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?