Dom mediowy MPG wygrał przetarg na obsługę PGE

Polska Grupa Energetyczna (PGE) - polski holding energetycznyzajmujący się produkcją, dystrybucją i sprzedażą energiielektrycznej zakończył przetarg na obsługę mediową.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Spośród 8 domów mediowych zaproszonych do przetargu, wzięłoudział sześć podmiotów: Initiative Media, Mediacom, MPG, MediaVest, OMD, Promedia House.Ostatecznie, w przetargu zwyciężyłMPG.

Strategicznym celem PGE będą kampanie promocyjno-wizerunkowe, zwykorzystaniem telewizji, radia, outdooru i prasy, których zadaniembędzie zbudowanie świadomości nowopowstałej marki.Kampania rozpocznie się w listopadzie tego roku.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni
Materiał reklamowy

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI