„Driven by e-motion” - Hyundai reklamuje Ioniq

Hyundai rozpoczął kampanię promującą model Ioniq - pierwszy na świecie model, który może być wyposażony w jeden z trzech, różnych napędów do wyboru: elektryczny, hybrydowy typu plug-in (z możliwością ładowania z gniazdka elektrycznego) lub klasyczny hybrydowy. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Havas Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Driven by e-motion” - Hyundai reklamuje Ioniq

Model Iiniq Hybrid, który już pojawił się w polskich salonach, napędza nowo opracowany, czterocylindrowy silnik 1.6 GDI Kappa oraz silnik elektryczny zasilany zaawansowanymi akumulatorami litowo-jonowymi. Po podłączeniu smartfonu, interfejsy Apple CarPlay i Android Auto umożliwiają użytkownikom sterowanie muzyką, funkcjami telefonu i nawigacją na wyświetlaczu samochodu.

Kampania ruszyła 7 października. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?