Dwie wersje "Tiny"

Najnowszy numer "Tiny" ukazał się w dwóch wersjach

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Najnowszy numer tygodnika Tina ukazał się w dwóch wersjach: z i bez gadgetu. Jak informuje Bauer decyzja ta "wychodzi na przeciw oczekiwaniom czytelniczek tygodnika TINA, które cenią sobie zawartość merytoryczną Tygodnika i możliwość wyboru jednej z dwóch wersji cenowych". Reakcja czytelniczek zadecyduje o utrzymaniu tej strategii wydawniczej także w następnych numerach.

Dwie wersje to nie jedyne zmiany w tygodniku TINA. Już od numeru 24-25/2003 tygodnik odnowił swoją strukturę. Zamiast reportaży czasopismo otwierają teraz, po dziale poświęconym aktualnościom, sesje mody.

"Taki układ jest zgodny z oczekiwaniami czytelniczek i reklamodawców." - czytamy w komunikacie.

Sprzedaż TINY w pierwszym kwartale br. wynosiła średnio 384,617 egzemplarzy, co plasuje ją na trzecim miejscu w segmencie. W marcu br. TINA zajęła drugie miejsce w sprzedaży (385.458) w swoim segmencie.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Netflix pokazał teaser piątego sezonu "Emily w Paryżu". Kiedy premiera?

Netflix pokazał teaser piątego sezonu "Emily w Paryżu". Kiedy premiera?

SEC Newgate CEE odpowiedzialna za komunikację Aktywnej Szkoły

SEC Newgate CEE odpowiedzialna za komunikację Aktywnej Szkoły

Fundacja Jim z kampanią przeciwko przemocy wśród uczniów

Fundacja Jim z kampanią przeciwko przemocy wśród uczniów

Giełda kryptowalut sponsorem PKOl. Medaliści dostaną tokeny

Giełda kryptowalut sponsorem PKOl. Medaliści dostaną tokeny

Zarządzanie subskrypcjami z wykorzystaniem AI: Projekt Patronite AI -
Materiał reklamowy

Zarządzanie subskrypcjami z wykorzystaniem AI: Projekt Patronite AI -

Andrzej Poczobut wyróżniony Nagrodą im. Sacharowa. Za obronę wolności słowa

Andrzej Poczobut wyróżniony Nagrodą im. Sacharowa. Za obronę wolności słowa