Dynamiczny rozwój reklamy internetowej

Według Grupy CR Media od kilku lat rynek reklamy internetowej jest najdynamiczniej rozwijającym się segmentem rynku reklamowego w Polsce.

matteo
matteo
Udostępnij artykuł:

Szczególnie dynamiczny wzrost zanotowano w ciągu ostatniego roku. Prognozy na najbliższe pół roku są również optymistyczne, co wiąże się między innymi z coraz poważniejszym dostrzeganiem potencjału rynku internetowego przez nowe branże.

Udział Internetu w całości budżetów reklamowych wzrósł z 0,3 % w 2000 do ponad 2% w roku 2005. Wydatki na to medium wzrosły nominalnie z 38,5 mln zł w I półroczu 2004 do 55 mln zł w I półroczu bieżącego roku, co przekłada się na wzrost o 43%. Prognoza na cały 2005 rok to 115 - 120 mln zł. Kolejne branże zwiększają swoją obecność w Internecie:" miejscowości i regiony (promocje miast - Kraków, promocje krajów - Dania, Turcja)." media (stacje telewizyjne - TVP, Discovery Channel)." kosmetyki (Eris, Avon)." inne - np. cukier.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę