ROZWIŃ

„Dynastia Kaczorów” od lutego w History

Kanał History na początku lutego br. rozpocznie emisję amerykańskiego reality-show „Dynastia Kaczorów” opowiadającego o losach amerykańskiej rodziny Robertsonów. Produkcję będzie można oglądać w każdy wtorek.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
„Dynastia Kaczorów” od lutego w History
„Dynastia Kaczorów” w History

„Dynastia Kaczorów” („Duck Dynasty”) opowiada o losach rodziny Robertsonów, która dorobiła się majątku dzięki firmie produkującej wabiki do polowań na kaczki. Robertsonowie są milionerami, jednak wolą prowadzić zwyczajne życie wśród lokalnej społeczności i mieszkać na mokradłach w Luizjanie. Mimo bogactwa pozostają wierni własnemu stylowi życia, rodzinnym tradycjom i wartościom chrześcijańskim. W każdym odcinku bohaterowie staną w obliczu różnych wyzwań i zaprezentują szczególną odmianę poczucia humoru.

W USA „Duck Dynasty” cieszyła się bardzo dużą popularnością. Z rankingu Facebook Trends 2012 wynika, że produkcja była serialem o którym najchętniej dyskutowano w sieci.  Jej bohaterowie wzbudzają również kontrowersje. Pod koniec 2013 roku Phil Robertson w wywiadzie dla magazynu „GQ” stwierdził, że homoseksualizm jest niemoralny, i porównał tę orientację do zoofilii. Stacja, która emituje „Duck Dynasty”, w wydanym oświadczeniu kategorycznie odcięła się od poglądów Phila Robertsona oraz przeprosiła za jego słowa. Robertson został też czasowo usunięty z produkcji.

Polska premiera „Dynastii Kaczorów” odbędzie się 4 lutego br. na kanale History. Widzowie będą mogli śledzić przygody Robertsonów w każdy wtorek o godz. 22.00. Stacja będzie emitować po dwa odcinki.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział History w rynku w 2013 roku wyniósł 0,23 proc. (więcej na ten temat).

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów