E.Wedel z pierwszą od lat kampanią reklamową wafelków WW. W spotach raperzy Hodak i Catchup

Wystartowała pierwsza od wielu lat kampania promocyjna wafli WW marki E.Wedel. W spotach występują raperzy Hodak i Catchup.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
E.Wedel z pierwszą od lat kampanią reklamową wafelków WW. W spotach raperzy Hodak i Catchup

Głównym elementem szeroko zakrojonych działań repozycjonujących wafle WW są spoty z udziałem popularnych raperów: Hodak’a i Catchup’a. Artyści zastanawiają się nad tym, „co znaczy WW?” i wymyślają kolejne rozwinięcia akronimu: „Wielka Wanna, Weź Wyjdź, Wieża Weifla”

Kampania będzie prowadzona w digitalu i punktach sprzedaży.

 - Dotarcie do młodego konsumenta jest kluczowym wyzwaniem strategicznym stojącym przed marką. Wierzymy, że nowa platforma kreatywna i długofalowo zaplanowane działania aktywacyjne obejmujące między innymi zaangażowanie konsumentów w tworzenie nowych rozwinięć akronimu pozwolą nam osiągnąć ten cel - komentuje Karolina Wróblewska, marketing manager E. Wedel.

Za nową strategię komunikacji marki WW, platformę kreatywną i egzekucję kampanii odpowiada agencja Digital Kingdom. Została wybrana w drodze przetargu trwającego od lutego do kwietnia 2023.

Produkcją spotów zajęła się Film Produkcja, za zakup mediów odpowiada Zenith, influencer marketing wspiera LiquidThread.  Działaniom komunikacyjnym towarzyszy redesign opakowań WW, który przygotowała agencja Well-rounded design.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"