eBay obawia się okresu przedświątecznego

Portal aukcyjny eBay zanotował solidny wzrost zysków w III kwartalebieżącego roku, ale zapowiedział jednocześnie, że spowalniającagospodarka będzie miała w najbliższych miesiącach negatywny wpływna jego wyniki.

km
km
Udostępnij artykuł:

W okresie lipiec - wrzesień obecnego roku zysk netto eBaywyniósł 492 miliony dolarów wobec straty w wysokości 936 milionówdolarów zanotowanej w analogicznym okresie roku ubiegłego -informuje serwis MarketWatch.

Z kolei dochody firmy zwiększyły się w omawianym okresie o 12procent, z 1,89 do 2,12 miliarda dolarów.

Portal oświadczył, że najmniej zamożni konsumenci już redukująswoje wydatki na zakupy online, co będzie miało negatywny wpływ nabardzo dobry zazwyczaj okres przedświąteczny. "Istnieje wysokipoziom gospodarczej niepewności oraz niepokój na rynku biznesowym,a to ma wpływ na wydatki konsumentów" - stwierdził John Donahoe,dyrektor wykonawczy eBay.

W związku z tym serwis obniżył swoją prognozę odnośnie dochodówza cały bieżący rok. Firma szacuje teraz, że wyniosą one od 8,53 do8,68 miliarda dolarów, w porównaniu do wcześniej zakładanych od 8,8do 9,05 miliarda dolarów.

źródło: MarketWatch

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały