Ecco promuje się w interaktywnych kioskach

Ecco rozpoczęło drugi etap kampanii promocyjnej "Mój Świat Mój StylMoje Ecco". Oprócz serwisu internetowego wykorzystywane są w niejinteraktywne kioski w centrach handlowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wykorzystywane w drugim etapie kampanii promocyjnej "Mój ŚwiatMój Styl Moje Ecco" interaktywne kioski to standy z ekranamidotykowymi i wbudowanymi kamerami zlokalizowane w wybranychcentrach handlowych. Każdy konsument może przy pomocy tych nośnikówstworzyć profil preferencji określający jego życie, który zostajeautomatycznie zamieszczony w sekcji społecznościowej serwisuinternetowego www.ecco.com. Wzamian użytkownik otrzymuje możliwość odebrania w sklepie Eccospecjalnego bonusu oraz otrzymania nagrody.

Koncepcję i koordynację interaktywnych standów przygotował działmarketingu Ecco Shoes Poland. Cała akcja "Mój Świat Mój Styl MojeEcco" będzie prowadzona do końca maja.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"