Ecolighty i rezerwacje on-line w ofercie Cityboard Media

Firma Cityboard Media wprowadziła do swojej oferty nowe nośniki outdoorowe – ecolighty. Reklamy można na nich wykupywać przy wykorzystaniu specjalnego systemu internetowego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ecolighty to wolnostojące nośniki, których ekrany mają powierzchnię 9 metrów kwadratowych. Materiały reklamowe prezentowane są na nich jako statyczne obrazy z automatyczną kontrolą natężenia światła. Na razie zainstalowano pilotażowo 5 ecolightów w Warszawie - są one usytuowane przy drogach w największym natężeniu ruchu, nie kolidując przy tym z istniejącą infrastrukturą.

Na potrzeby realizowania kampanii na ecolightach Cityboard Media uruchomiło automatyczny system internetowy. Przy jego użyciu marketer może samodzielnie wybrać miejsce i czas dla prezentacji swojego przekazu reklamowego, a także przyporządkowywać różne grafiki do poszczególnych odsłon kampanii. W każdej chwili może też wprowadzić określone zmiany już podczas trwania akcji. Cityboard Media podkreśla, że to rozwiązanie nowatorskie nie tylko w skali polskiego, lecz również globalnego rynku reklamy outdoorowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych