Edelman pracuje z AmRest

Agencja public relations Edelman Polska pracuje z firmą AmRest, właścicielem restauracji KFC.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Umowa jest projektowa, zadaniem Edelmana jest nagłośnienie medialne zmiany loga restauracji KFC w Polsce. Nowe logo KFC ma bardziej nasycone kolory, zmienił się także wizerunek Colonela Sandersa.

Pułkownik uważany za pioniera koncepcji restauracji szybkiej obsługi, jest bardziej uśmiechnięty, a jego dotychczasowa biała kurtka została zastąpiona czerwonym fartuchem.  

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?