Effie: najwięcej nominacji dla Grey i MediaCom

Ogłoszone zostały nominacje do nagrody Effie. W tym roku otrzymałoje ponad 50 proc. spośród zgłoszonych prac (52 prace z nadesłanychprzez agencje reklamowe oraz 29 przez domy mediowe). W ilościnominacji prowadzą: Grey Worldwide Warszawa (wśród agencji) iMediaCom Warszawa (wśród domów mediowych).

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Agencja Grey Worldwide Warszaw otrzymała w sumie sześćnominacji. Po trzy nominacje zdobyły DDB Warszawa, Just, JWT, LeoBurnett Warszawa, McCann Erickson Warszawa, Publicis, Saatchi &Saatchi, TBWA, Testardo Red Cell i Young & Rubicam. Dwienominacje otrzymały natomiast BBDO Warszawa, Brain i G7. Po jednejnominacji przypadło BNA, DougFaberFamily, Euro RSCG, Legend Group,Lowe GGK, PZL, Red8 Communications Group, Tomorrow i Zero 7.

Lider w liczbie nominacji wśród domów mediowych, czyli MediaComzdobył ich dziewięć. Siedem nominacji przypadło Mediaedge:cia, pięćotrzymał Starcom, zaś po dwie MindShare, Universal McCann iZenithOptimedia Group. Po jednej nominacji zdobyły Guideline iPanMedia Western.

W dniach 7 i 10 września jury na posiedzeniu w PałacykuSobańskich oceni prace nominowane, pod kątem przyznania im nagród.Członkami jury jak co roku są przedstawiciele reklamodawców,agencji reklamowych, domów mediowych, niezależni specjaliści,reprezentanci firm badawczych i nauki. Jury dla agencji reklamowychliczy 80 osób, a dla domów mediowych 40.

Nagrody wręczone zostaną na gali finałowej, która się odbędzie22 października w Warszawie.

Effie Awards to odbywający się co roku konkurs efektywności wreklamie, w którym nagradzane są najskuteczniejsze kampaniereklamowe. Nagroda w USA przyznawana jest od 1970. Polską edycję od1999 roku prowadzi Stowarzyszenie Agencji Reklamowych.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę