EL2 buduje sieć akceptacji m-kuponów

Agencja Marketingu Mobilnego - firmy EL2 zamierza zbudować sieć akceptacji m-kuponów

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do końca roku EL2 planuje podpisanie umów z kilkudziesięcioma firmami, które dysponują około 100-200 punktami sprzedaży w całej Polsce: sklepami sieciowymi, kawiarniami, klubami, itp.

M-kupony to unikatowe kody wysyłane do użytkowników za pomocą SMS. Po ich okazaniu sprzedawcy upoważniają klientów do zniżek lub odbioru określonych produktów. EL2 oferuje detalistom system do weryfikacji m-kuponów oraz wynajem terminali GPRS (bezprzewodowa transmisja danych) dla punktów sprzedaży, które nie mają połączenia       z Internetem.

Po zbudowaniu sieci akceptacji m-kuponów firma chce oferować usługę marketerom - na początek przede wszystkim producentom FMCG. M-kupon równoznaczny ze zniżką, czy darmowym napojem w kawiarni, może być formą nagrody w konkursach i programach lojalnościowych organizowanych przez marketerów. Kupon może stanowić także narzędzie marketingowe dla samych detalistów biorących udział w programie.

System proponowany przez EL2 jest oparty na tradycyjnych m-kuponach - ciągu cyfr przesyłanym na telefon komórkowy, który sprzedawca musi wprowadzić ręcznie                do komputera lub terminala GPRS. W grupie Liberty, do której należy EL2 pracują już nad nowszym rozwiązaniem - przesyłaniem kuponów graficznych, które mogą być szybko wprowadzane w punkcie sprzedaży za pomocą skanera.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?