Electronic Arts wybiera GroupM do globalnej współpracy

Firma Electronic Arts (EA), wydawca gier wybrała GroupM (WPP) jako swojego globalnego partnera mediowego.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Electronic Arts wybiera GroupM do globalnej współpracy

Celem współpracy z GroupM jest zacieśnienie więzi między markami gier EA a globalną bazą fanów poprzez połączenie doświadczenia GroupM w zakresie interakcji z publicznością z szeroką gamą interaktywnej rozrywki EA.

GroupM będzie dążyć do rozszerzenia zasięgu Electronic Arts poprzez wykorzystanie najnowocześniejszej analizy danych i kreatywnych taktyk medialnych, gwarantując, że jej gry będą cieszyły się popularnością wśród graczy na całym świecie.

„To partnerstwo oznacza ekscytujący nowy rozdział, ponieważ łączymy wiedzę specjalistyczną EA w zakresie interaktywnej rozrywki z naszym podejściem opartym na danych, aby angażować graczy na całym świecie. Wspólnie pomożemy zmaksymalizować połączenia fanów w niesamowitym portfolio EA” — informuje GroupM w wydanym oświadczeniu.

Przetarg nadzorowała firma ID comms. Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana